Новини

29 – 30 листопада 2016 рвідбудуться аукціонні торги з продажу необробленої деревини заготівлі І кварталу 2017 року.

Місце проведення торгів: м. Ужгород, вул. Собранецька, 156, конференц-зал.

БЮЛЕТЕНЬ тільки для ознайомлення переглянути ТУТ.

 Для участі у аукціоні потрібно надати наступний пакет документів:

  1. (ІНСТРУКЦІЯ з формування ЗАЯВКИ тут). ЗАЯВКУ (можна завантажити ТУТ) на купівлю товару на аукціоні В ЕЛЕКТРОННІЙ (Excel надіслати на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.ТА ПАПЕРОВІЙ ФОРМАХ;
  2. документ (копію платіжного доручення, завіреного банком), що підтверджує перерахування гарантійного внеску та реєстраційного збору;
  3. довіреність на вчинення відповідних дій на ім’я уповноваженої особи, завірену підписами керівника та печаткою особи за наявності. Довіреність надається у тому випадку, якщо строк дії попередньої закінчився;
  4. довідку про наявність виробничих потужностей з переробки деревини та обсяги переробленої деревини за попередній квартал довільної форми за підписом керівника та скріплений печаткою (за наявністю);
  5. витяг з ЄДР, сформований не пізніше як за 3 дні до дати подання документів (наприклад, можна сформувати тут).

Наголошуємо, що обов'язковою умовою участі в акціоні з продажу необробленої деревини є наявність дозволу на виконання робіт  підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. 

УСІ юридичні та фізичні особи-підприємці, укладають договір (ТУТ) на участь в торгах 2017р.

Учасники, які вперше братимуть участь у торгах з необробленої деревини на площадці Товарної біржі «Закарпатська універсальна товарно-сировинна біржа» (ЗУТСБ), до договору подають повний пакет документів (ТУТ) для первинної реєстрації.

Ті учасники, які вже були акредитовані на ЗУТСБ до договору додають тільки ті документи в яких відбулися зміни або подають лист-гарантію завірений печаткою та підписом керівника підприємства про відсутність змін в правовстановлюючих документах та реквізитах.

Прийом заявок проводиться з 18.11.2016 р. по 25.11.2016 р. за адресою: м. Ужгород, вул. Богомольця 21, офіс 1.

Додатково з 21.11.2016 р. прийом заявок буде проводитися за адресою: м. Ужгород, вул. Собранецька, 156, конференц-зал. (з понеділка по п’ятницю з  9:00 по 18:00 год., обідня перерва 13:00 – 14:00 год.)

Кінцевий термін прийому заявок на участь в аукціонних торгах  -  25.11.2016 р. до 18:00.

Для участі у торгах покупці здійснюють наступні платежі:

-  реєстраційний внесок у розмірі 375 грн. (з ПДВ) за участь в аукціонних торгах на рахунок: р/р 26009015000902 в ПАТ «КОМІНВЕСТБАНК» МФО 312248; Рахунок завантажити ТУТ;

-  гарантійний внесок у розмірі 5% від початкової ціни заявлених на купівлю лотів на рахунок: р/р 26006300574694 в «Державний ощадний банк» МФО 312356, згідно з Вашою заявкою.

Графік аукціонних сесій ТУТ.

А також звертаємо Вашу увагу на те, що до Ваших послуг на біржі працюють постійно акредитовані брокери:

-          Німчинова Олена Володимирівна тел.: +38 050 556 05 96

-          Петришин Андрій Ігорович, тел: +38 050 372 88 69

Додаткова інформація за телефонами: +380312 44 96 93, +3050 40 444 98, +38067 48 000 12.

Шаблон сайта скачали с JooMix.org