Новини

Шановні покупці!

Рішенням Аукціонного комітету від 29.11.17 р., згідно зі зверненням замовників торгів сесія з продажу фансировини, пиловника I, II, III сорту, техсировини породи ДУБ переноситься на пізніший строк.
Орієнтовна дата торгів по сесії ДУБ – 15.12.17 р.
Подані заявки залишаються без зміни.

 

Місце проведення торгів: м. Ужгород, вул. Собранецька, 156, конференц-зал.

Бюлетень можна переглянути ТУТ

Для участі в аукціоні потрібно надати наступний пакет документів:

  1. (ІНСТРУКЦІЯ з формування ЗАЯВКИ тут). ЗАЯВКУ (можна завантажити ТУТ) на купівлю товару на аукціоні В ЕЛЕКТРОННІЙ (Excel надіслати на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.ТА ПАПЕРОВІЙ ФОРМАХ;
  2. документ (копію платіжного доручення, завіреного банком), що підтверджує перерахування гарантійного внеску та реєстраційного збору;
  3. довіреність на вчинення відповідних дій на ім’я уповноваженої особи, завірену підписами керівника та печаткою особи за наявності. Довіреність надається у тому випадку, якщо строк дії попередньої закінчився;
  4. довідку про наявність виробничих потужностей з переробки деревини та обсяги переробленої деревини за попередній квартал довільної форми за підписом керівника та скріплений печаткою (за наявністю);
  5. витяг з ЄДР, сформований не пізніше як за 3 дні до дати подання документів (наприклад, можна сформувати тут).

Наголошуємо, що обов'язковою умовою участі в акціоні з продажу необробленої деревини є наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. 

УСІ юридичні та фізичні особи-підприємці, укладають договір (ТУТна участь в торгах 2018 р.

Учасники, які вперше братимуть участь у торгах з необробленої деревини на площадці Товарної біржі «Закарпатська універсальна товарно-сировинна біржа» (ЗУТСБ), до договору подають повний пакет документів (ТУТ) для первинної реєстрації.

Ті учасники, які вже були акредитовані на ЗУТСБ до договору додають тільки ті документи, в яких відбулися зміни, або подають лист-гарантію, завірений печаткою та підписом керівника підприємства про відсутність змін в правовстановлюючих документах та реквізитах.

Прийом заявок проводиться з 27.11.2017 р. по 01.12.2017 р. за адресою: м. Ужгород, вул. Богомольця 21, офіс 1.

Кінцевий термін прийому заявок на участь в аукціонних торгах  -  01.12.2017 р. до 16:00.

Шаблон сайта скачали с JooMix.org